Advertise Here

Aku...& kAmu semuA .....

- Another Blogger Blog's

haaa... tu lah yang telah lama berlaku pada aku. Tiap2 hari, ada aje surat kene buat, tiap2 hari ada surat kene edit, tiap2 hari jugelah ada surat yang kene reject.. cukup mase aku ni jadi kepala surat...apakah???

mcm tu jgk dgn laporan. Pantang ada kes, projek, "mamy buat laporan, hantar pada sy...".... "mamy, mana laporan?"...."faizal, tolong semak laporan nie"..Mate ni pon dah naik juling dgn laporan (x juling lagi la) tp kalau salah lapor, jadi benda lain plak. Tu tak masuk lagi dengan laporan time bertugas. Tiap2 hari kene buat, sampai tak tau nak tulis ape kat laporan tu. laporan.. laporan...."sy suke buat laporan"..apakah????

meting plak... naik kebas punggung aku dok meting aje, rase nak muntah pon ade jgk. bukan tak biase dengan meting, tapi selalu sangat sejak akhir2 nie..1 hari sampai 3 meting. pagi meting, petang meting, malam pon meting... meting.....meting.. apakah???

Lagi2 kalau bincang pasal bajet, potong bajet sane, potong bajet sini, tarik bajet sane, tarik bajet sini...ni lah musibah kalau krisis ekonomi.. belanjawan kene berhemah.. bagus la tu..tp aku tgk lepas meting ada jgk makan2... aiskkk... rezeki jgn ditolak, makan aje la.. ahakssss.. apakah???


pape pon tu semua amanah....cakap pasal amanah nie, nanti lah lain post k... aahakaaassss... perlu ke???

0 comments:

Post a Comment