Advertise Here

Aku...& kAmu semuA .....

- Another Blogger Blog's


Yooo wassup... selasa lepas aku sempat singgah kat GSC Mid Valley jek ,nak tengok Prince Of Persia: The Sands Of Time. Fuh seriously ramai betul umat manusia nak tengok wayang..ceh padahal tak ramai pon sebab ptg tu weekdays,hahah....Jadi aku tak perlu nak beratur panjang haha padan muka siapa yang kena beratur panjang tu. 

Kami berempat orang "noks" kecuali aku....haha apakah?? iaitu.. Mamy Sharapova, Sahey, Fahmin n G-Boy.. dengan penuh tawakal dan tawaduk menuju ke destinasi yeahh, puncak cinta tertinggi yeahh... merepek ko mamy... ke Mid laaa...

Beli tiket dgn student price harga diskaun RM7.00 kkkk.. bayar cash tau..hehehe mampu ke tidakkkk...????
Okay. Prince Of Persia. Seperti biasa cerita cerita spesies macam ni penuh dengan aksi mendebarkan dag dig dug di dalam dada haha. Well. Aku akui filem Prince Of Persia menjanjikan sesuatu to audience. But bagi aku sebagai peminat filem- filem genre action, adventure, comedy, fantasy, romance dan dot dot dot then for me it is just another movie.  

Mungkin ada beberapa part yang memeningkan kepala aku, sebab camera tu berpusing-pusing, so aku pon berpusing-pusing mcm gasing-gasing sampai terpening-pening nasib baik tak juling-juling.. oh ko fatimah juling..

Kalau korang dah tengok Percy Jackson, Clash Of Titans, Stardust, Iron Man or apa apa movie yang sewaktu dengannya maka filem ni there is nothing new. Konsep yang sama. Teknik CGI yang sama. Aksi yang sama. Tapi jalan cerita yang menarik...

Eh eh Prince Of Persia tetap berbaloi-baloi ditonton. Tak rugi ponn. Ada terselit dua tiga kucing berlari adegan kelakar dan romantik in this movie. Cuma kepuasan menonton tu kureng sikit la haha. Mungkin aku letak high expectation kot. Kalau korang tak sempat tengok pun that is okay  (kata menghasut)....

Tak mendatangkan apa-apa kesan yang mendalam seperti kencing manis, darah tinggi n sakit jantung..Ohhh....This is my opinion. Agree or disagree it is up to you. Tapi lagi best tengok Prince Of Persia daripada Andartu Terlampau kan kan kan?

p/s: sory tak tgk movie ini bersama tettttt.... sapekah....

0 comments:

Post a Comment