Advertise Here

Aku...& kAmu semuA .....

- Another Blogger Blog's

hello... dah berbulan-bulan lamanya aku tak update blog kesayangan ni... sayang kahh??? sayang laaa... terus terang aku cakap yg aku MALAS nak update sebab aku malas la.....kalau rajin dah lama update kannnn..

so sepanjang beberapa meter bulan last aku update, aku citer cikit aje la... kalau tulis banyak2 pon bukan korang baca sangat, korang pon malas jgk... lagi malas dari aku nie.. ececehhh

bile korang baca tajuk kat atas tu mesti korang ingat yang aku ni petani di tepi laut china selatan... atau pun nak jadi usahawan yang berjaya dengan menanam pokok bakau secara besar-besaran... hahaha... dan utk pengetahuan korang, ape yg korang teke tu, semua adalah karut, karutttt... hahaha

tujuan aku kat sana memang la menanam pokok bakau, tapi kedatangan kami sebagai sukarelAwan k,, ulang balik sebagai SUKARELAWAN....aku ulang balik sebagai sukarelawan... bukan cik wan. mahu pon chef wan.. wahahaha

keje tanam menanam ni salama 2 hari iaitu 15 dan 16 Jun 2010.Anjuran Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Malaya sesi 2009/2010.

layan gambar kat bawah nie..sape tak layan boleh blaaa..

sebelum bertolak.. posing dulu..


tanam dek tanammmm...


sebelum tanam dego dulu penjelasan daripada makcik2...huhu 
depa banyak pegalaman tu... dan dah berbilion2 pokok mereka tanam.


dah selesai tanam gambo la ramai2.. mak cik tu mcm kerdil plak, 
padahal dah tenggelammmm


naik bot aje g sana.. takkan naik feri plak.. tak pon naik kapal titanic... 
mana la nak mendarat ye...


P/S: sampai sudah, lebih bermain lumpur dari tanam... dah perang pon ada aku tgk...


0 comments:

Post a Comment